fredag 29. april 2011

Heisann!!

Jeg har skaffet meg en ny hobby og dermed så ble det jaggu en ny blogg også.
Jeg skal "bygge" opp hagen vår helt fra bunnen av og da tenkte jeg det var fint med en plass der jeg kan planlegge og holde litt oversikten, så da ble bloggen sunshine & butterflies valget.
Her vil det komme litt om grønnsaker, urter, busker og blomster.... og etterhvert også en del om mat :-)


I have acquired a new hobby, and therefore it got a new blog too.
I'm going to "build" up our garden from scratch and I thought it was good with a place where I can plan and keep a little overview, so this blog sunshine & butterflies was the choice.
There will come a little bit about vegetables, herbs, bushes and flowers .... and eventually also a section about food :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar