tirsdag 3. mai 2011

Takløk!!




I dag fikk jeg en søt liten pakke i posten.
Jeg har registert meg på ett nettforum som heter : hagegal.no, og det viste seg å være lurt...
Her er det mye hjelp og råd å få for en nybegynner.
Og disse flotte folkene deler gjerne av hage-prakten sin også.
Så i dag fikk jeg noen små søte takløk som jeg skal plante ut i kveld.
Disse skal vist være ganske hardføre og blir fornøyd bare dem har litt jord, og det passer jo min utålmodige sjel ganske så bra.
Så får vi se da om dem vil trives i hagen vår.
Bilde kommer når jeg har fått satt dem ut.


Today
I got a sweet little package in the mail.
I have Joined an online forum called: gardencrazy.no, and it turned out to be a good idea ...
Here's a lot of help and advice for a novice.
And these wonderful people are happy to share the garden's splendor as well.
So today I got some cute little
Sempervivum which I'll plant out tonight.
These are supposed to be quite sturdy and will be satisfied as long as they get some soil, and it suits my impatient mind quite good.
So we'll see then whether it will thrive in our garden.
Picture comes when I have put them out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar